BusraDevlet83 Nhtsbl Aşılama normal ilişkinin bir tık ötesi. Tüp bebek ise labaratuar ortamında döllenen yumurtayı transfer etme işlemi. Daha keskin bir yol. Doktorunuz size hangi amaçla tüp bebek yaptırın dedi?
Nhtsbl BusraDevlet83 morfoloji 2 ve sol tarafta gebeliğe engel değil ama yapısıklık dedi biz aşılama istedik doktorumda düşük ihtimalli olduğu için tüp bebek daha iyi dedi
BusraDevlet83 Nhtsbl Düşük ihtimal dediyse dinleyin derim ben. Eğer tatmin degilseniz de başka bir doktorla teyit edebilirsiniz.