Arkadaşlar benım her iki tüpümde açık fakat yumurtladıktan sonra yumurta hücresini çeken sol saçağım yapışık eşiminde morfoloji 2 ben doktoruma bu yapısıklıgı nasıl açarız dedim ameliyat dedi fakat garanti degil bu dedi sonra aşilama yapalım dedi oda garanti değil dedi o zaman eşimin morfoloji ti düzeltelim dedim oda kolay kolay düzelmiyormuş bu durumda patron sizsiniz tüp bebek yapın ne zaman hazır hissederseniz gelin dedi ben şimdi hem devlete hem özele gidiyorum birde devletteki doktoruma gideceğim aynı anda eşimide tekrar ürojoliye göstereceğim eğer Oda aşılama değilde tüp bebek derse yaptıracagım sizce bu sekıilde devammı edeyim yoksa infirilete doktoruylamı devam etmeliyiz ve bize özeldeki doktorum bu şekilde de hamile kalınır tek tüplü insanlar var dedi ama olmuyor ne dersiniz artık yoluma infirilete doktoruylamı devam etsem