Sabirsizanne16 KucukAnne538 instada sen_nakisevi ne 3lü tulum yaptırdım.normal yaka 80 bebe yaka 90 lira.ben memnun kaldım çok ünce işçilik kumaş da harikaydı söyledikleri gün geldi
Eaa_00 KucukAnne538 ben instagramda Uniqon diye bi sayfa var oraya yaptırdım 3 lü set tulum eldiven şapka, baskısı ve kumaş kalitesi çok güzel tavsiye ederim😍
Eaa_00 KucukAnne538 rica ederim☺️ [url=https://hizliresim.com/4p7XnG][img]https://i.hizliresim.com/4p7XnG.jpg[/img][/url] Benimki bu 🤩
Eminegul89 Canım bn 70 liraya yaptırdım çok da tatlı güzel oldu,tulum eldiven şapka ayakkabı ve hediye olarak minik kapı süsü gönderiyor.sayfa ismi gulun_sevgi_atolyesi
Defneninannesiyim Merhabalar ben de ınstagramda şen nakış ebi diye bir sayfaya yaptırdım tulum takımını, çok güzeldi. İlgili bir sayfa. Çok detaycı olmama rağmen bana bile sabrettiler. Arayan varsa tavsiye olsun