Fdle MiraysMom 39+2yim çok şükür şuan için hiç çatlağım yok hiç birşey de sürmedim ama doğumdan sonra belli olur çatlak olup olmayacağı diyorlar umarım olmaz
Ozgee11 MiraysMom hip bebe yağı kullaniyorum bı de mustela krem alicam.16 haftadayim ergenlikten kalma çatlaklarım var muhtemelen gebelikte de olur