Mom46 32. haftadayız, şu an için bir çatlak yok ama son hafta bile olabildiği için erken sevinmiyorum 😄 ben hep zeytinyağı sabunu ve zeytinyağlı krem kullanıyorum, bol su içiyorum. Yağ kullanmadım hiç, yağlanma fikri hoşuma gitmedi. Annemde çatlak olmamış, genetik etkisinin fazla olduğu söyleniyor, bakalım bende ne olacak? 🤷🏻♀️