Bende tam 35+1 hamileyim bebişim 2.500 kilo kıyafetlerimiz hazır hastane çantamızda son ufak tefek şeylerimiz eksik kaldı o kadar onlarıda tamamladık mı tamamdır 🤭 Beşiğimiz arabamız ve pusetimizde hazır çok şükür ☺️Son olarak Bebek arabamızı E bebekten canyon marka tercih ettim daha kullanmadım biraz ağır bi araba inşallah kullanırken zorlanmam 🤲🥰 Hepimiz sağlıklı bi şekilde alalım inşallah pamuklarımızı kucağımıza 😍🤲🤲😍