Hazalgolbasi Busraeskin 31+3 olduk mart sonuna bekliyoruz dün kontrolde 1.800 ciktik 43 cm. Düne kadar sezaryen istiyordum ama dun kendi kendime normal yapmaya ikna oldum sanki 😊
Busraeskin Hazalgolbasi maşallah saglikla kucaginiza alirsiniz insAllah normal gibi bi şansınız varken neden sezaryen düşünüyorsunuz ki
Seferdeniz1 Hazalgolbasi bize de sezeryan dedi doktor ve aynı günlük sayılırız ama 39 da alırım demişti
Nurmur Bende 31+0 olucam hayirlisiyla. Bu hafta ev boyancak, sonra temizlik yapip, bebegin camasirlarini yikicam. Canta hazirlicam. Umarim gecc kalmam 🤔
Mebos Busraeskin en son 29 haftada 1620di sonr tekrarında 30 haftada gitmek zorunda kaldım ağrıdan dolayı o zamanda 1940 gr çıktık 32 hafta görünüyorsun dedi doktorum önden gidiyoruz ve seninle şuan aynı hafta aynı gündeyiz bütün bebek odası anne yanı beşiği arabası herşeyi hazır çok şükür çantamız hazır bebek için 10lu hastane çıkışı isimli onun dışında 2 takım 5li ve 3 takım koydum yeni doğan zıbın ve 3 aylık zıbın koydum çorap eldiven şapka yelek koydum emzik biberon herşeye karşı biberon verme taraftarı değilim araba konusunda çok araştırdım ama prego quatro aldım 2086 bakabilirsin canım
Busraeskin Mebos oh maşallah 👏 ne güzel herşeyini hazirlamissin Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ❣ bi ara bakmıştım netten pregonun arabalarına ama mağazada gidip inceleme fırsatım olmadi
Tuba_ Busraeskin bizde bugün 33 haftalık olduk 29 haftalıkken kilosu 1400 38 cm demişti doktorum haftaya kontrole gidicem inşallah herşey yolundadır baş aşağı pozisyondaydı🤗 31 haftalıkken herşeyini yıkadım ütüledim odasını hazırladım dolabını yerleştirdim hastane çantamızıda hazırladım bitti sayılır erken doğumdan çok korkuyorum herşeyim hazır kenarda dursun dedim 🙈🙈 bebek arabamız kaldı sadece 🥰
Busraeskin Tuba_ inşallah zamaninda hayırlısıyla doğum yaparsın canım sende ne güzel bitirmissin işlerini darısı benim başıma
Hamisozge Merhabalar herkese bizde 34+4 olduk kızımla 😍 mart 8 i doğum gözüküyor ama bakalım ne zaman gelecek kızımız 😊 açıkcası herşey kendiliğinden olursa tamam ama hiçbir belirti yoksa suni sancı istemiyorum dedim doktorum da 38 ile 39.hafta arası da bile çok fark oluyor 39 da alırım dedi sezaryena karar verirsem.Şimdilik bekliyoruz.Kıyafetlerimiz yeni yıkandı ütüledim dolabına yerleştirdik.Ama çantamız henüz hazır değil.Bu aralar onu da hazırlarız.Şubat'ın 20 si gibi de temizliğimi yaptırırım diye düşünüyorum.Dolap içlerini temizledim.Beşiğimizi çilek mobilyadan bebek arabamızı da kraft fit aldık travel sistem.Kraft fit ve fit 2 arasında model olarak hiçbir fark yok.Fiyat farkı var sadece.Çok araştırdık.Kraft ace i de beğenmiştik.Onda da biraz daha metal aksan kullanılmış ve fiyat biraz daha fazla.Fit ler iş görüyor e bebekte var deneme yapabilirsiniz.Uzun oldu biraz 😊
Busraeskin Hamisozge inşallah normal doğumla zamanında yaparsın canım sağlıkla kucağına almayı Rabbim nasip etsin ❣ kraft benimde seçeneklerim arasında bilgileri paylaştığım için teşekkür ederim cilekden bende dolap almayı düşünüyorum kalite olarak nasıl sence
Mebos Busraeskin çok şükür bitti tabi eksikler varmı var ama tamamlıycaz inşallah Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲
11bsb Busraeskin 32+1 olduk. 2 gündür hastanede yatiyoruz kızım gelmeye çalıştı. Şimdilik durdurduk ama inanılmaz korkuyorum 😥 2.060 gram olduk. Sürekli yatacağız bundan sonra yarın ablamlar geliyor hastane çantasını yapacağız ne olur ne olmaz diye.
Busraeskin 11bsb Rabbim yardımcın olsun canım prenses biraz erken davranmış zamanı geldiğinde sağlıkla inşallah kucağına alırsın korkma bolca dua et 🙏 Stres yapma dinlen ❣