Mrvts benimde rahmim tersmiş ve ben bunu 2. Hamileliğimde öğrendim 😮🤭 maalesef ilk hamileliğimde gittiğim doktor bunu bana söylememişti öğrendiğimde çok şaşırdım ama çok şükür ilk doğumumu normal olarak yaptım hiçbir sıkıntı olmadı ki zaten rahim ters olmasının sağlık açısından ve bebek açısından hiçbir zararı yokmuş sadece bebek hep ters aşağı duruyor ve ultrasonda bebeği ilk başta görmekte zorluk yaşıyor doktorlar o kadar 🙂