Aliyahyaannesi Gizemgizem 36 haftaligim sola dönüp uyumak lazım ilk başta dönüyorum soluma ama sonra sağıma dönüyorum sirt üstü yatıyorum uyuyorum rahat bi uyku uyuyamıyorum 😳
Gizemgizem Ozgun aynen konka hipertroifisi var bende de etlerim sis hep nefes almak zor gebelikte arttiriyormus zatsn 🙁
Gizemgizem MervemitYldrm aynen sola yatinca sanki sirtimda bi damar pit pit ediyo baski oluyo gibi nefrssiz kaliyorum
Gizemgizem Kezu17 Aslinda sol degil de yan yatmak önemli illa sol degil yani yatamiosak hic saga da yatabiliriz diye düşünüyorum
Gizemgizem Hilal54 bazen oturarak uyumaya calisiyorum nefes darlığından ama oda hic rahat bir uyku olmuyo
Hilal54 Gizemgizem canim evin kaloriferli ise yatak odanda ki petegin üstune kase icerisinde ılık bir su koy o hem odanin nemini çeker hem seni daha rahat uyutur.
Gizemgizem Nevinn Bende suan bacak bel ağrısı yok ben 20 haftaligim ama karnim baya belirgin normal oturunca canim yaniyor arkama yastik alip uzanir gibi oturuyorum
Lolipop Ozgun ben ilk bebegimde kullandım wewell dijital ekrandan almıştım hiçbir faydasını görmedim daha çok hastalandı kızım tavsiye etmiyorum ben
Gizemgizem Lolipop o alet kullanılıyorsa hergun filtresinin temizlenmesi lazim yoksa kirli hava ufluyor benim ufak bir tane vardı onsuz uyudugumda bogazim okdr kuruyor ki aciyor kombili evlerde hava cok kuru oluyor
Lolipop Hilal54 kesinlikle çift yastik kullanin çok rahat oluuir arkadaslar aksi taktirde yatamıyorum bile👍
Lolipop Gizemgizem her gün değil hafta da 1 limon tuzu ile temizleniyordu.Hijyen konusunda çok hassasım ama yine de iyi gelmedi bize
Gizemgizem Hilal54 onu denedim canim hatta bitkisel bi damla var eczanede burun acıcı o kaselere damlatıosun ama cok fayda etmedi
Selinkrkc Gizemgizem yastığı çoğaltın bnce bacak aranızada bitane koyun karnınızın altına doğru beni rshatlatıyor soluma dönüyorum zorda olsa uyuyorum artık sona geldik tabi 😊
Hilal54 Gizemgizem hadi ya canim eczaneden fizyosol burun damlasi alabilirsin cok yarari var ya da gifrer in burun damlasini alabilirsin yeşil bir kutuda