Gizemgizem aynı durumdayım. Herkes sola yat bebeğin gelişimi için faydalı diyor diye öyle yatıyordum ama son 1 aydır sola yatınca sanki göğsümün üstüne bir taş koymuşlar gibi oluyor, kalbim çarpıyo boğazımda bile çarpıntı hissediyorum. Doktora söyledim korkma , o zaman sola yatma dedi. Şimdi bazen sağa yatıyorum , çoğunlukla da 2-4 yastık koyup resmen oturur pozisyonda uyuyorum ben.