Ahh ben bennn ölüyorum resmen miğde bulantılarımla baş ağrılarımla boynuma kadar ağrılarım giriyor hiçbirşey yiyip içemiyordum ama güçsüz kalmayayım diye yine zorla birşeyler yiyorum ardından çıkartıyorum günde kaç kere çıkarttığımı hatırlamıyorum bile🤷♀️ Şimdi birde gaz sancılarım eklendi bir iki gündür geceleri uyuyamıyorum gaz sancılarımdan bu arada daha 11 haftalığım herşey erken tesbit edildi bendede sanırım ya da ben öyle düşünüyorum hava almasam hiçbirşey iyi gelmeyecekmiş gibime geliyor sabah kalkar kalkmaz bütün camları açıyorum öylece kaç saat açık kaldığını bilmiyorum bile kahvaltı bile zorla hazırlıyorum ama sonunda yine yiyorum pes etmiyorum yani🤷♀️ DÜn doktor kontorlüm vardı ben dedim hiçbirşey iyi gitmiyordur kesin diye ama çok şükür bebeğim sağlıklı ya o bana yeter çekerim ben gaz sancılarınıda miğde bulantılarınıda belki daha çok şey eklenecek ama rabbim daha kötüşeyler yaşatmasında gerisi teferruattır🙏