Bahar46 Tgbabsra kaşığım çok ağrıyor ya benimde sol taraf hapşırırsın sanki bişey oluyor gibi çok acı oldu bi kaç kere az öncede esnerıen sanki içimde bişey koptu gibi ağrı oldu çok endişe ediyorum ben en ufak şeyden ya
Tgbabsra CansuAyyldz evet canım ben 4 haftalık kese gördüm 6 haftalık olmadan kalp atışı vardı elhamdulillah bizim çocuk yaramaz olacakmış doktor öyle dedi kimisi 7 haftalık kalp atışı duymuyor ama 8 haftaya kadar normalmiş
Tamam yaseminmelisa bugünkü değer ne çıktı?457 ne zaman çıktı.tarih ve değerleriniz nasıl? 457 sen sonra bugünkü mü üç yüz küsür?
shinemom Zlis11 benimde bi düşüğüm olmuştu şimdi tekrar hamileyim bende corasprini sormuştum doktora 2 düşük yapmadan vermiyoruz demiişti merak ettim sana niye hhemen verdi?
Zlis11 shinemom Bilmiyorum canim bana hersey yolunda olması herektiği gibi dedi ilk 3 ay dusukler cok olduğu için tedbir amaçlı verdiğini düşünüyorum 😊
Aslannnn Duygu20 hayır yaa göremedik keseyi cok canim sıkıldı 😔 doktorum tatlilde istemedi baya moralim bozuk
Duygu20 Aslannnn bekleyelm kuzm iletisimde olalm birbirimize destek olalm faceden ekleyebilirsin canm duygu burak dinc ekle beni
Aslannnn Duygu20 face kullanmiyorum canimm ama burdan bildiririm zaten 5 6 7 haftalik hamileler diye başlik açmistim ordan yazarim 😀😀😄
Tgbabsra Bahar46 banada çok oluyor ama doktor a gittim bugunde çocuk iyi diyince endişelenmiyorum rahim büyüyor sonuçta