Aslannnn Duygu20 bugün uygulamaya göre tam 5 haftalik olduk 5+0 olmuşuz yani insallah görürüz bugun cok kasik agrim var insallah hersey yolundadir endişelerim var 😕
ebruokur uras bende bugün sadece aşırı mide bulantısı vardı 2 kere koşarak lavaboya gittim nerdeyse sadece karnım da ağrı hissediyorum oda midem bulanırken zorlandığı için düşünüyorum
Mucizem_ SedaAkda 6+6, hos geldin canim. Burada, cok sey ogrenebilirsin. Gozun aydin cok dikkatli ol.😽😊
shinemom Zlis11 benimde bi düşüğüm olmuştu şimdi tekrar hamileyim bende corasprini sormuştum doktora 2 düşük yapmadan vermiyoruz demiişti merak ettim sana niye hhemen verdi?
RabbiminHediyesi Kızlar bende Allahın izniyle artık bi anne adayıyım inş Rabbim sagsalim kucaklarimiza versin meleklerimizi bizde 4+6 günlüğüz bu gün keseye gördük
Nesoo RabbiminHediyesi canım bende 4+6 günlüğüm. Keseyi görmek için erken diye düşündüğümden doktora gitmiyorum. Biraz daha geçsin diyorum. Sen görmüşsün gözün aydın olsun canım. Sağlıkla al kucağına bebişini işllh. Bende gideyim mi acaba doktora
Tgbabsra Bahar46 ay bende sadece halsizlik daha miğde bulantım başlamadı ama ben tatlı manyağı bir insanım normal de suan tatlı dan aşırı tiksindim canım turşu suyu filan cekti 😂
Bahar46 Tgbabsra bende tatlı delisiyim normalde ekisiyi de severim ama şuan aşerme yok sadece bi yemekten tiksindim omun haricinde aşerme olmadı daha ☺
RabbiminHediyesi Nesoo canım normalde benim son adet tarihim 10 Şubat 5hafta 6 günlükdu bu hesaplamaya göre ama geç döllenme olmuş 1 hafta onun için 4hafta 6 günlk bncr git derim en azından keseyi gorursende için biraz rahatlar
Tgbabsra Bahar46 bahar ne güzel ya ikimiz aynıyız tanıştığıma sevindim ya inşAllah tekrar denk geliriz
Bahar46 Tgbabsra inşallahh evet ya iyi oluyor aynı tarihte biriyle görüşmek sorunları kafamıza takılanları sorabiliriz birbirimize 👍🏻