Zynp01 kullandım öğrenir öğrenmez başladım 13. Haftaya kadar zaten doktor baktı risk görmedi yarım gidiyorum perinatologa ama ama bebeğim hareketli hissediyorum hep hareketlerini. Öyle bir sıkıntı olsa etmezdi galiba. Folik asitten sonra ekstra ımom omega kullandım ..