Ummugulsumkoc93 Simba ben Ankara’da yaşıyorum burada duymadım hiç ücretsiz bu testi yapan hastane keşke burada da olsaydı 😞
Slna Ummugulsumkoc93 sakın strese girme sakın sakın:) hiv biseyi yok allahin izniyle. Ki cogu doktor bunu söylüyor. Hatta ankarada yaşayanlar için o doktoru söyleyebilirim. Yerleri cukurambarda Ahmet erdem / mehmet erdem ikiz kardeşler bunlar kadın doğum uzmanlari. Kendi klinikleri var. Internette isimlerini yazsalar çıkar
Ummugulsumkoc93 Slna bugün yine çukurambarda Ümit KORUCUOĞLU diye bi doktor söylediler ona gideceğim eğer tatmin olmazsam senin önerdiklerine giderim bi de çok teşekkür ederim 🤗🙏🏻
Nesliim genetik test yaptırabilirsin. çeşitli testler var.%99 sonuç veriyor. veracity, nifty, harmony gibi. ücretleri 2500 civarı.
busraozercan Ummugulsumkoc93 aynı şey bana da söylendi fetalDNA yaptır dendi düşük riski olmasın diye onu yaptırdım sonuç bekliyorum
Derin_Demir Ummugulsumkoc93 canım ben bu soruyu soran herkese yazıyorum. Bana da risk denildi fetal dna ya da amniyosentez denildi. Bebeğimi hiç bir şekilde aldırmayı düşünmediğim için yaptırmadım. Ense kalınlığımız da 3.1 çıkmıştı bu arada. Sonra detaylı ultrasona girdim ve bebeğimin sapasağlam olduğunu öğrendim. 2li 3lü testler sadece bir ihtimal bence içini ferah tut ne kendin üzül ne de bebeğini üz. Allahın izniyle sapasağlam alırsın inşallah kucağına 🤲
Merveee6 Bende yaptırdım fetal dna yı çok şükür iyi geldi sonuçlarım ama benim yavrumda ense Kalınlığı vardı diğer testleri yaptırmadım
Damla123- Zynp01 kullandım öğrenir öğrenmez başladım 13. Haftaya kadar zaten doktor baktı risk görmedi yarım gidiyorum perinatologa ama ama bebeğim hareketli hissediyorum hep hareketlerini. Öyle bir sıkıntı olsa etmezdi galiba. Folik asitten sonra ekstra ımom omega kullandım ..
ddenizc Ummugulsumkoc93 aminyo sentez dışında kan alınarak risk saptanan fetal dna var, artık kimse aminyo sentez yapmıyor
busra2512 Ummugulsumkoc93 Şu an 8 hafta 4 günlük hamileyim doktor bir dahaki ay ikili test yapalım dedi ben yaptırmayı düşünmüyorum sonuç ne çıkarsa çıksın sonuçta bebeğimi aldırmayacağım. Çevremdekiler de beni onayladı şöyle çevreye de bakıyorum yüksek risk denilip sağlıklı doğan bir çok bebek var
Havva07 Ummugulsumkoc93 hanım içiniz rahat olsun. Eğer su alma işlemini(ammiyosentezi) işinde uzman iyi bir perinatoloğa yaptırırsanız düşük yapma ihtimaliniz 1000’de 1’miş. Perinatologlar böyle söylüyorlar.
Zeynepsamet Ummugulsumkoc93 bende ikizlere hamileyim 9.haftadan beri gittigim doktor hep korkuttu 12. Hafta inatla yine gittim ne dicek diye biri 1.5 digeri 2.4 hemen kan testi yaptirmamiz lazim merak etme işlem gormiceksin hemen igneyle kalbini durdurucaz hatta diyaneti ara sor fetvalar verdi bu konuda günah yok dedi size bisey olursa kime emanet ediceksiniz saglikli kardesinin sirtina mi yukluceksniz dedi sormadi bile ne istiyosunuz diye illa yapicam dedi baska doktora gittim oda hicbirsey yok haftasina gore gayet iyi dedi yetmedi bir doktora daha gittim oda biri 2 digeri 2.2 dedi ikiz oldugu icin tarama testine de girmedim simdi yine en son bir doktora daha gitmek istiyorum burun kemigi boy ve ense olcumu icin tekrardan. Ama tabikide aldirmayi dusunmuyoruz esimde bende sadece Allah korusun varsa ona gore kendimi hazirlamak icin istiyorum.ama Allah çok buyuk ve biliyorum bisey cikmicak Allahın izniyle
fatooss canim benimde ikili testim ve 4 lu testimde riskli cikmisti karnimdan sivi aldir net sonucu ogrenelim dediler ama yapmafim cunki doktorda dusuk riskini goze alarak dedi oyuzdne bekledim dun detayli ultrasona girdim down sendromu olacak bir bulgu bulamafilar gayet saglikli bebegin dediler oyuzden bekle bence detaylida bi baksinlar
semiyec Ummugulsumkoc93 Eger sonucu down sendromlu cikinca aldirmayi dusunuyorsan yaptr canim ama yok her ne olrsa olsun o benm yawrum diyip aldirmayacaksan bence hiic aldirma banada ddi dktr ama ben aldrmadim sivi cnku her ne olursa olsn rabbmden geliyor saglikli oldugu zaman kabul ediyrzda oyle oldugu zamn nden benimsemiyecem sonucta oda rabbmn hediyesi Suan 37+5 gunluk hamileyim
Ummugulsumkoc93 Arkadaşlar şimdi bahsettiğim doktordan çıktım. İçimi biraz rahatlattı. Gittiğim üniversite hastanesinde verdikleri sonucu gösterdim yüksek risk grubunda değil orta risk grubunda olduğumu ve ense ölçümünü tekrar yaptı gayet iyi dedi. Sadece kan değerim yüksek olduğu için bi risk olduğunu söyledi. Nıfty testini önerdi. Üçlü taramaya kadar bekleyede bilirsiniz dedi bacak boyu kısa derlerse testi yaptırmayı tekrar değerlendirin derim o zaman dedi. Bende beklemeye karar verdim. Hepimize çok çok teşekkür ederim. Moralim çok bozuktu şimdi yükseldi bir çoğunuzun dediğini yapıp kendimi ve bebeğimi üzmeyeceğim 🙏🏻 Rabbim hepinizin gönlüne göre versin 🤗
bukleliana Ummugulsumkoc93 amin canım. Sen içini ferah tut. Bi arkadaşın dediği gibi, tarama testleri tamamen ihtimaller üzerinden ve istatistiki sonuç veriyor. Kafa karıştırıp üzüyor anca. İnşallah çok sağlıklı doğacak hepimizin çocukları.