Esme Siz bence bir uğrayın sabah reken saat de kan falan aliniyo çünkü, geç kalmayın 3 doz oluyo ameliyet a falan girerseniz sıkıntı olmasın siz önemseyin onlar üstünde durmamışlar herhalde normalde aramalari size gebe izlenim tarihi veriyo olmasi lazim. Ben bugün gittim 18 haftaligiz tetanoz için doktorum erken 20 _ 22 arası demişti o yüzden kan sayım ı idrar vitaminler falan için kan tahlili verdim.Gidin söyleyin yarın derim.