Rabiast bende 20. Haftamda olmıstum inanılmaz korkuyordum ama vurulurken acısını hiç hissetmedim zaten çok ince ucu. Anlamıyorsun bile. Agrı da hiç olmadı çok korkmuştum burda okuduklarımdan sonra ama her bünye farklı tepki veriyor. Ağrı sızı hiç bişey olmadı ikinci gün cooook hafif bi sızı vardı ama gayet rahat hareket ettiriyordum. Bebeğin hareketi yavaşlıyor diyenler falan da vardı bende tam tersi bebeğim daha çok hareketlendi. Hiç korkma yani 🙏🌸