SevdaRzgr aynı şekilde benim yakın akrabamında beneği olmuyordu,süt hormonu yüksekti,ilacı kullanmaya başladı,regl olmuyordu senelerdir,ilaçla beraber regli düzene girdi ve peşinden hamile kaldığını öğrendi,bizde şok olmuştuk mucize gibi😊üzülmeyin, hayırlısıyla sizde bu mutluluğu yaşarsınız inşallah...