Sennur1 Haftadayım nefes darlığı çeken varmı nefesim yetmiyor ne tarafa yatsam düzelmiyor varmı benm gibi olan nst de bile zor durdum uyku zaten yok heryerim şişti ödemden 😞😞😞
Selcen Sennur1 ben nefes yok gidiyor otururken yatarken sağ da sol da sırt üstü yetmiyor 35 oldum ve kaşıntı başladı üstüne bir de deli gibi kaşınıyorum ne yapacağımı şarşırmış durumdayım
Ponciginannesi_ 71_71 benim bacaklarda kramp yok şimdilik inşallah olmaz. Bende gece geç uyuyorum. Sabaha kadar 50 kere uyanıyorum. Sabah 7de hortluyorum. Ama yataktanda kalkasım gelmiyor nerdeyse 10a kadar bi oyana bi bu yana dönüyorum sonra bi uyuyorum 12 1 😱
Ponciginannesi_ SedaveSusam böyle ayakları katlayıp yukarı dikmek rahat oluyor ama ne kadar doğrudur bilmiyorum 😒
SedaveSusam Ponciginannesi_ benim belim ağrıyor baya öyle yatamıyorum malesef sırt üstüde yatamıyorum yürürken bacağımın üstüne basmama bile engel oluyor🤷🏻♀️
Betttt Ponciginannesi_ ben doğum yaptım canım. Malesef 1 saatte bir uyanıp emziriyorum. Uykular haram yani😂 gündüz zaten hep bebekle ilgilenmekten gece yorgunluktan bu saatlere kadar da uyuyamıyorum🤦🏼♀️
BusraVeli Ponciginannesi_ Bütün hamilelerin ortak sorunu🤷🤷🤷 gece forumda gezerken uykum geliyor gözlerim kapanıyor hemen telefonu bırakıyorum bı sağa dön bı sola uyuyamiyorum😂😂😂
BusraVeli SedaveSusam O bende de vardı üstelik haftam küçük daha 17 haftalık ama magnezyum eksikliğinden dolayiymis
Zeyk Sola yatınca tekmeleri pat pat coşuyor eziyorum gibi hissediyorum. Sağa dönünce mide yanması artıyor. Düz zaten yatamiyorum. Burun tikanikligim var ve maalesef karnimdan doğru pozisyonu bulamıyorum. Sıcak basması da ayrı bir dert 🙄
zelis63 Ponciginannesi_ ben son kaç aydır böyleyim canm artk uykular bitti sabahta açlıktan uyuyamıyorm hep uykusuzum sanki
Deletedmom291 Ponciginannesi_ ay evet özellikle hep sağ tarafa yatma isteği bazen uyanıyorum sağdan kalkıyorum çok korkuyorum da bi yandan işte 🙄
Ponciginannesi_ SedaveSusam bunu bi doktoruna söyle istersen canım. Benimde 1 2 hafta öncesinde sırt ve kaburga ağrım vardı çok fenaydı hemde . Meğer enfeksiyon varmış ilaçlardan sonra geçti çok şükür
esra_61 SedaveSusam benim de sizin gibi yatınca bişey yok ayağa kalkınca kilitleniyorm ben ortopediye gittim bel fıtığı var dedi göbek öne gittikçe bele baskı uyguluyor
Ponciginannesi_ Betttt ay evet ablamdan bunlarıda biliyorum 🙄 ama bizimki mama yiyor. Bir türlü ona göre mama bulamadık doktorlar sürekli gaz yapıyor diye değişiyor. Allah herkesin yardımcısı olsun inşallah