Merveeex Canım koyulan isim karşısındakine garip gelebilir. Burda bana da çok garip gelen isimler okumuştum ( ronya, rosida,kabin,hevin,eftelya, melinda vs) ama ismin bize garip gelip gelmemesi önemli değil sonuçta anne baba begendiyse gerisi boş yani . Ayrıca İlteriş güzel bir isim bence ,bu kadar garip ismin içerisinde güzel yani.