Merveeex ben bu ismi tarih kitaplarından hatırlıyorum. Ama isim koyarken anlamının yanında ilerde sosyal hayatında ,arkadaş cevresinde nasıl ve ne şekilde(alay etme durumu vs,,,) karşılanacağına dikkat etmelisiniz(bunu herkes surat ekşitti dediğiniz için yaziyorum yoksa siz beğenip çok istiyorsanız koyun tabii)mesela ben de hep Duha ismini çok sevdim.çok şükür şuan ogluma hamileyim ve o ismi koyacağım. Ama benim de yakın çevrem alay etti.o ne biçim isim dedi.ama hiç takmadım bile.Kapı süsü bile hazır. Ben eminim oğlum da ismini çok sevecek.Çunkü kuranı kerimde bir sure ismi ve ne üzerine nazil olduğu çok anlamlı çok manidar.