RHSENKAL Ben 1 gece arap sabununda bekletip ertesi gün 60 derecede makineye attım. Tabi atmadan elimde çitiledim biraz. Lekeler çıktı hemde 1 yıllık beklemiş süt ve kusmuk lekeleriydi