Gktrkzbn2020 Uygulamaya göre 20 günümüz kaldı. Gittikçe ağrılarım artıyor. Bugün sadece bir defa hareket etti bebeğim sizinde azaldı mı hareketler 😏😏
Minikmucizem_ Gktrkzbn2020 akilda kalici guzel bi tarih olur gelirse eger 😊 38+2 oluyorum ben 2 subatta pek bi umudum yok ama neden olmasin diyorum 😁
Nilay35 Bizde son 17 gun ama kordon da kan akis hizi yavasladigi icin belki cuma gunu alir yakin takipteyiz
2prens Son 30 Allahın izniyle ama sezeryan olacağı için son 20 günüm diyebilirim tüm gebeler sağlıkla doğursun inşallah
Fdle Minikmucizem_ inşallah sağlıkla sıhhatle gelsinlerde tarih çok önemli değil aslında ben aşırı zorlanmaya başladım migren ağrısı çekiyorum bugünde tansiyonum düştü bayılıyordum neredeyse hayırlısıyla alalım kucaklarımıza artık 🙏
Minikmucizem_ Fdle cok gecmis olsun. Son gunlerde cok onemli bebek ve senin icin ihmal etme doktoruna git sen yinede
Fdle Minikmucizem_ bugün gitsem mi diye düşündüm de yarın zaten randevum varya bekleyim dedim kızımın hareketleri de normal olunca canım evham yapmadım
Ayse_mira77 Semaalcan 20 subatta bende sezaryen olacan inşallah rabbim hepimize hayırlı dogumlae nasip etsin elleriyle ayaklarıyla kavustursn 🧿