Demirel Bendede şubatın 14 ü gibi ama yarın gittiğimde eğer bebeğim hala dönmediyse haftaya sezaryen dediydi bakalım yarın ne diyecek ☺️
Ysfftmmina Momgirl sizinde arada karnınıza altınıza yapicak gibi ağrı giriyor sebepsiz şeylere korkuyormusunuz 🤔🤔🤔
Fdle Minikmucizem_ persembe günü gidicez doktora pazar gününe alalım günü dedik eşimle tarihten dolayı 02.02.2020 🥰
Hikayem3 Son 15 gun agirlastim cok zor yatip kalkmak saglikla kicagimiza almak nasib olsun insAllah gerildikce geriliyor karnim zorlu gunler bu gunler
Aslan233667 Semaalcan son 2-3 belkide son 5-6 gün. Bugün tam 39 haftalığım. Ama bebegin gelişimi önden gidiyormus sanırım sezeryana alacak doktor. İlk bebegim bu arada. Hayırlısı olsun hakkımızda insallah
Minikmucizem_ Fdle herkesin aklindaki tarih snirim. Bende normali bekliyorum insallah 2 subata denk gelir diyorum hep 😂
Fdle Minikmucizem_ inşallah sağlıkla sıhhatle gelsinlerde tarih çok önemli değil aslında ben aşırı zorlanmaya başladım migren ağrısı çekiyorum bugünde tansiyonum düştü bayılıyordum neredeyse hayırlısıyla alalım kucaklarımıza artık 🙏