Deletedmom05 Sezeryana mi sürüklüyor dikiş deyince asil sezeryandan kork canım, ben apandisit ameliyatı oldum o ağrıyı var ya dünyada tarif edemem ki doğumdaki kat kat fazlası. Alt kısımdaki dikiş belki birkaç tane kişiye gore değişir, epiduralsiz doğal doğum yapsan bile dikişi atarken oraya sprey sikip uyusturuyolar, sadece ilk tuvalete gittiginde hissedersin yanma olur filan öyle ilk şeylerde, ama sezeryan felakettir ya tahmin edebiliyorm