Deletedmom05 Kızlar varmı bu acıyı bilen ? gözlerimin önünde dikim sahnesi canlanıyor, ve şimdiden canım acıyor sanki😑 bu da beni sezeryan sürüklüyor . Dayanamassm😰
SeNeM Deletedmom05 canım benim herkese dikiş atılıcak diye bi şart yok ki..🙂 sen şimdi bunları düşünme. Kaç haftalıksın?
Mhk Deletedmom05 sezaryanda olanda dikiş değil mi tatlım ☺ Hemde iyileşmesi daha zor bir dikiş olduğunu biliyorum sezaryanda yapılan dikişin normal doğumdan vazgeçirecek bi acı yaşamayacaksın kesinlikle garanti veriyorum 😀✌🏻
kbra97melegi bu yaşıma kadar hic dikiş yemedim dikiş diyince bi irkilme geliyo bende korkanlardanim dogumdan sonrasi icin 🙁
mom44 Deletedmom05 canım 2 tane doğuma girdim izledim şahit oldum bebeğin bası göründüğünde uyusturucu yapılıyor daha sors fikiliyor ve 2side hiç anlamadı bile çünkü o sıra rahatladıklarından dinlenme moduna geçmişlerdi 😁 bende düşünüyorum ama makasla krsilirde onu düşünüyorum asıl
Duyduy Deletedmom05 aynı şey bende de var. Bu aralar okudugum dogum hikayeleri hep dikişli nedense. Etkilendim. Hatta ilk defa bugün ablamla konştk biraz korkuyom diye ağladım... normalde öyle sulugözde degilimdir. Zaman yaklaştıkça tırs tırs tırrrrrssss 😕
Deletedmom05 Duyduy Bende Öyle canım korkmamak elde değil ki😑 canından can gelio tabiki basit birşey olmayacak ama nasıl dayanırız ki
Bsnrck Duyduy çünkü rutin bir uygulama olarak herkese epizyotomi uyguluyorlar da ondan 😐 belki yırtık olmayacaktı da siz niye kestiniz gerekli olduğunda tmm hayat kurtarıcı bir mudahale ama cok gereksizce uygulanıyor hem de herkese yapılıyor yani anlamış değilim
Lonelinesss Deletedmom05 canım ben normal doğum yaptım dikişleri acısını hissetmiyorsun ki iğne yapıyor
cimennbayann Deletedmom05 bende sendenim aynı şekilde Doğumdan değil o dikişten kesilmeden falan korkuyorum 😞
mom44 Deletedmom05 olsun öle deme canım o anocugu zaten kucagına veriyorlar herşeyi unutuyorsun nide öyle düşün
Lonelinesss Deletedmom05 öyle canım öyle sıkma canını ebe bana iki tane iğne yaptı o bölgeye uyuşucak dedi hissetmiceksin
ElifKarata Deletedmom05 acısını o an hissetmiyorsun ki canm ama vajina eskisi gibi olmuyor topluyor ama Doğum dan önceki gibi olmayabiliyor bu da doktorun dikişiyle ilgili Sanrm
Prensm Deletedmom05 27 gün önce normal Doğum yaptım 🤗 o sancıdan sonra dikiş hiç geliyor canım merak etme zaten uyuşturucu iğne yapıyorlar hiç anlamıyorsunuz iğneyi bile korkmana hiç gerekiyor 🤗👍
FatoAYKurt Deletedmom05 cnm inşallah normal doğum yprsnda dediğim gelir aklına bende iki doğum yaptım ikisi dikisliydi şunu diyim o sancı ve agridan sonra ve bebeğini karşına koymaları onu izlemen dikisler umrunda bile olmuyor çünkü her şeyi araştırıp o kadar stres yapma
TugbaLafci Deletedmom05 canım Doğum esnasından orası uyuşuyormuş zaten uyuşturucu bi iğne yapmalarına bile gerek Yok sen hissetmiyormuşsun duyduğum kadarıyla inşallah da öyledir 🤗🤗🙏🏼