ilknur_ ben c-life macun kullandım 3 ay düzenli 3 ayın sonunda hamile kaldım ama kimyasal oldu, yine devam ettim ve bir sonraki ay tekrar hamile kaldığımı öğrendim şuan 22+0 haftalık hamileyim. Gerçekten çok faydasını gördüm düzenli kullandım su tüketimine dikkat ettim, yumurtlama günlerimi yakaladım çok memnun kaldım hatta elimde 1 kutu kullanılmamış kaldı onu da komşuma verdim oda yumurtlamasini felan yakalıyor şuanda 😍