Sueda29 Kilo alımınız aşırı değil gibi geldi bana, sadece biraz beklenenin üzerinde olabilir. Beslenmeye dikkat etmek her zaman kolay olmuyor ancak yürüyüşle de dengeleyebilirsiniz. Benim kilo artışım az değil ama normal sınırlar içerisinde. Eşim kesinlikle bir şey demez bana ama aileden gelecek yorumlar için eşime demiştim ki “Kimse kilom hakkında yorum yapmasın, istemiyorum, bana sadece doktorum yorum yapsın.”. Çünkü sürekli aldın mı kaç kilo aldın kaç beden giyiyorsun diye konu açıyorlardı ve ben bunalmıştım.