Benm gbi olanlar varmı çok kg aldım evet kabul ediyorum.65 ile hamile kaldım şuan 77 yim.ama bi göbeğim var gbi.eşim sürekli bu kg ları nasıl verceksin diyip duruyor.ilk gebeliğim.sürekli bişeyler yiyen biride değilim ocean mummy diye bi takviye kullanyrm acaba omu kg yaptı bilmiorm.şeker yükl daha olmadım.23+6 yım.eşim kırıcı konuşmuyor ama yinede zoruma gidior.benm gbi olan varmı