Eva41 32. Haftamdayım ve hala öyle tatlı yada ekşi yediğimde tepki veren bi bebek değil. Keyfine göre :)
öle çok hareket eden bi bebek değilse ki benmkide hala öyle endişelenmeyin.
zaten genelde akşam daha çık harket ediyolar gündüz sizin hareketlerinizden dolayı sarsılıyo ve uyku halinde oluyo hep. Ama yinede solunuza yatıp uzun bi süre beklediğinizde kıpırdanmalarda olur:) ama çok harket etmeyen bi bebekse biraz daha sabır yeni yeni başlıyo çnkü bnu hissetmeniz:):) ilerleyen haftalarda daha rahat hissedersiniz yeri daraldıkça sizi daraltmaya başlıycak çünkü😂😂