Eva41 canım bu haftalarda çok normal çünkü daha tam olarak hissetmedin bebeğinin hareketlerini. Hem suan biraz daha kucuk hareket etsrde tam olarak sen hissedemiyo da olabiliyosun. Yani 22 den sonra hergün kımıldadağını hissedeceksin. Zaten ondan sonra doktorlar senden gün de en az 5 kez hareketini hissetmen gerekiyor diyecekler yani şuan hissedememen normal korkma