Bende maalesef uyuz oldum .Temmuz ayıydı Allah birdaha yaşatmasın. Seni çok iyi anlıyorum sabaha kadar uyumazdım .Piskolojim bozulmuştu ağlamaya başladım dayanamıyordum. Doktora gittim bana reçete yazdı eczane 3 kremi karıştırıp hazırladı. 1 saat sonra gidip aldım 3 gece sürdüm 3 gece banyo yapmayacaksın 3 .günden sonra banyo yaptım .Çok iyi geldi geçirdi ama çok kötü kokuyordu bide kıyafet eşya çanta ne varsa balkona koydum 1 hafta sonra eve geçirdim doktorun bana söylediklerini yaptım Çok geçmiş olsun.😔