Ekim sonu gibi tatlı tatlı kollarım kaşınıyodu daha sonra sırtlarıma karınlarıma doğru yayılmaya başladı ekimden Ocağın ilk haftasına kadar sürdü. Yemediğim iğne, kullanmadığım ilaç kalmadı sanırım ilaçlarda yan etki yaptı. Metrin, allerset vs vs bir sürü çok pahalı krem hap kullandım gecmedi öyle birşey ki uyuz muyum acaba dedirtti. Hamile olduğum gün hapı kremi bırakmıştım doktorum çok kaşınmadığı sürece kullanma demişti. Daha sonra eşim bir doktora gitmiş yardım istemiş bir krem vermiş 9₺ lik sürdüm dünya varmış. Bu arada çamaşır tozundan sıvıya geçtik. Çamaşırlarınızı uzjn programda yıkayın kısa programda yıkamayın.