Tekinnn bende çatlatma iğnesiyle hamile kaldım cnm ilk ignemdi vuruldum sonra ilişki olmuştu ama mevlidim vardı o koşturmayla iğneyi bile unutmuşum sadece bi kere denedik düşün yani adetim yaklaşınca aklıma geldi ama hiç ümitlenmedim çünkü mevlid telaşıyla çok koşturmuştum cam falan silmiştim ama rabbim nasip etti çok şükür hatta günüm geçti ama adet agrım vardı diye hiç olumlu düşünmedim artık 4 gün geçince test yaptım ve çok şükür 1.5 aylık olduğunu öğrendim 😍 rabbim sanada hayırlısıyla nasip eder inşallah