M123 Tekinnn benimde vurduğum ay hamile kaldım çift yumurta ikizleri elhamdulillah çok ilişki olmamasına rağmen ama kendini çok strese sokma 🙏🏻☺
Tekinnn M123 maşallah 🙏darısı bize merak içindeyim sadece ben nasıl olcak diye ama sizin gibi örnekleri duydukça mutlu oluyorum
Tekinnn Gamze06 doktorum 15 gün sonra test yapabilirsin dedi gününü beklemeden iğnenin etkisi geçermiş o zamana
Gamze06 Tekinnn onu bilmiyorum o kadar erken çıkıyor muymuş testte? Gerçi çok bi fark olmuyor adet gününe birkaç gün kala mı oluyor. Kan da çıkabilir de testte daha belli olmayabilir
M123 Tekinnn teşekkür ederim gönlünün dileğini versin rabbim takma kafana ama ozaman herşey daha güzel oluyor ☺
M123 Tekinnn Tabiki çok haklısın rabbim bu kandil gecesinden tüm isteyenlere şifa tüm isteyenlere hayırlı bir evlat versin herkes evladına sağ sağlam kavuşsun 🙏🏻👶🏻
Aslannnn Tekinnn belirti olamadan da hamile olabiliyorsun canim o yuzden belirtilere kafanı yorma dua et boo.bol 😊😊😀🐣🌼
Tekinnn Kızlar bel ağrısı ve sol kasık ağrısı var adetime 10 gün var iğne yaptıralı da bugün 9. Gün gebelik mi oluyor yoksa adet şeysi mi bilemedim. Böyle yaşayan var mı ?
Juniormum Adet sancısı gibi sancılar olabiliyor bende ilk çatlatma iğnesinde hamile kaldım 8+1iz şu an inşallah isteyen herkese nasip etsin Rabbim Hamişlerede kucağına almayı nasip etsin inşallah🙏
Tekinnn Juniormum yani bel ağrısı ve kasık ağrısı var birazda akıntı neden olduğunu merak ediyorum adet mi olcam acaba diye se korkuyorum
Tekinnn Juniormum bide yüzünde senin sivilceler olmusmuydu canım benim bu aralar var genelde adet yaklaşınca falan olmazdı benim iğnenin etkisi ile mi çıktı acaba