Beren01 neyseki dışardan yokmuş bi şey 😊 Bizim arkadaş marsada normal doğum yaptı kızı çuval diker gibi dikmişler. 3 ay intihap çekti. Başka doktora gitti, oda seni çok kurcalamışlar demiş. Diğer arkadaşımda devlette yaptı normal onada kesi atıldı ama onu dikenler güzel dikmişler sıkıntı yaşamadı. Ki o hiç araştırmadan acikden girdi doğum. Doktoru felan yoktu memlekete doğuma 1-2 hafta kala gitmişti. Şans işi cidden 🙄