Selef hic konusmuyor bence😅8 ay hamile kalamadim,ilk muayene bu doktora gittik bana bakti sadce 3 ay bu ilaci kullanin hamile kalmazsn gel asilama yapalim dedi...benden ne hormon testi istedi ne esimden sperm testi direk 3 ay sonra olmazsa gelin asilama dedi..hasta psikolojisinden anlamiyor...suan cok sukur 11 haftaligm..gebelik surecinde doktor gercekten hastayla ilgilenmeli sohbet etmeli..benim suan doktorum oyle..hem beni ayri bilgilendirdi