A_C_04 bende bu ay adet günümde sancılandım ama olmadım. 5 gün bekledim sonra test yaptım silik çıktı. İsteyerek olmadığı için üzüldüm 😔 daha oğlum 1 yaşında ve çok zorlanıyorum çok ağlayan mutsuz bi bebek. Hep kucak istiyor yemek iş wc vs. Zar zor yapıyorum yani. hamile olduğumu öğrenince sevinemedim bile. Ve öğrenmeden öncede herkes bebek yap dediğinde ben ağlıyordum yapamam diye. Kısmet işi gerçekten ilkindede bebek istemiyorum vazgeçtim dediğimde hamile kaldığımı öğrendim. Hep büyük konuştum asla ben çocuk bakamam demiştim. 🙄 Doğruda demişim bakmakta zorlanıyorum.