A_C_04 merhaba , İnan’ın bizde o dönemde çok sıkıntı yaşadık ilk çocuk istediğimizde sonraki ay hamile kaldım ama 11. Haftada hala benek oluşmadığı için kürtaj oldum sonrasında 6 ay olmadı , tekrar oldu derken kimyasal gebelikmiş, eşimle psikolojimiz alt üst olmuştu artık yatak odasına bile girmek istemiyordum. Daha sonra ovulasyon testi kullanmaya başladım ve biz memelekitimize düğüne gidecektik hem benim kuzenimin düğünü vardı hmde bi sonraki hafta eşimin kuzeninin düğünü, yumurtlamayı gördükten sonra değerlendirdik. Bizde düğünler 3 gün 3 gece oluyor düşünki çocuk mocuk herşeyi Unuttum o kadar eğlendimki hatta eşim bazen kızıyordu çok oynuyorum diye ve 10 gün sonra hamile olduğumu öğrendim . Ben daha önce bu kadar dikkat ederken olmamıştı artık bıraktığımda olmuştu . Tabi bu habere buruk sevindik yine bişey olur mu diye ve şuan 15. Haftadayım bugün kontrolüm var . Öyle yada değil çok takmayın kafanıza ve imkanınız varsa ovulasyon testi mutlaka alın 😊