Bende 75 lik içmiştim açlık 99 1. Saat 233 ikinci saat 163 çıkmıştı dahile doktoru sonuçlarımi görüp insüline başlamak daha faydalı dedi.. çıkan sonucunuza göre insülin değeri var iğneyi ona göre vuruyorsunuz. Diyet yapıyorum iğne vuruluyorum dikkat ediyorum ama dikkat etmedigim zaman yükseliyor her gün kan ölçümü yapıyorum belli aralıklarla.. sofra şekerinden ve her türlü tatlıdan uzağım.. evladım sağlıklı olsun gerisi hiç önemli değil.