Salihsaliha kadın doğum doktoru endokrinolojiye sevk yazdı benim. Özele gidiyorum normalde doğum doktoruma, özellerde endokrinoloji yok malesef bana üniversite hastanesine sevk yazdı. O sevkle gittim hamileyim deyince sıra numarası vs almadan beklemetmeden alıyorlar. Endokrinoloji doktoru şeker yükleme testine baktı sonra kendisi de bazı testler istedi. O testin sonucuna göre ya diyetisyene göndereceğim ya da direkt insüline başlayacağız dedi, sonuçlar çıktı sonra diyetisyene sevk yazdı dedi iki hafta diyet yap tekrar gel. Süreç böyle devam etti yukarıda yazdım. Yani hamileliğim boyunca özeldeki kadın doğum doktoruma ayrı gittim endokrinolojiye ayrı, diyetisyene ayrı. Üçü arasında mekik dokudum mecburen. Çok şükür atlattık👶🏻