Edase Lütfen kötü olmayın. Sizi çok iyi anlıyorum ama olmayın. O süreçlerden ben de geçtim. Uyguladıkları yöntemler size iyi gelecek. Bebeginiz ve keseniz iyi. Önemli olan odur. Düşük riski genelde bu tıp durumlarda söylenen birşey, kulağa zor geliyor sadece.. Geçecektir. Geçmiş olsun.