Havvaa25 valla canım bende kararsızım ama 16 haftalıkken özele gitmiştim 1 2 haftaya kadar hissetmeye baslatsin artık dedi bende hocam hani böyle pıt pıt gibi birşeyler hissediyorum arada diye dedigimde oda hamile oldugun için ve bebek büyümeye başladığı için içten kendi kalp atışını da hissediyo olabilirsin dedi doktor öyle deyince acaba mi demeye başladım açıkçası 🤣🤷 bebek mi benim kalp atisim mi 🤷🤷🤣