Merhaba kızlar Bu benım ilk gebeliğim bişey merak ediyorum ben biraz tedirginim tecrübelisniz hepıniz herkesn hamilelğim başka geçıyo tabi ama bnm kasık ağrılarım bacak göğüs adet sancısı gıbı oluyorum şimdi okdr sancım yok 7 havtalık normali bu kadar sancı olması sence çok olmasada az bişy içimde hissediyorum