Aras-Altay canım benim ilk doğumda ,su önce idrar miktarı kadar oldu.ki ağrım sancım hiç yoktu geldiğinde.ben altıma işedim sandım.tuvalete yetişene kadar yine aynı şey tekrar oldu.Ben hala kaçırıyorum sanıyorum tabiî. Neyse çıktım tuvaletten kendimi sıktım dedim idrarsa eğer gelmez(tecrübesi olanlar söylemişri kulağıma küpe etmişim allahtan).Ama suymuş kendime engel olamadım çünkü.Zaten sonrası baya bi boşaldı.ben su geldikten 2 saat sonra gittim hastaneye.eve süpürge çektim,banyo yaptım😂😂😂.bildiğin şeffaf kaygan bi su.böysu.nişan gibi sümüksü koyu değil.ama korkma su gekince hemen doğum başlamıyor. Düşün benim su 10 da geldi. 12 de hastaneye gittim.2 de doğuma aldılar. Çatım dsr ve açılmam yoktu kızımın hem boyu uzundu hem kilosu(4 kilo doğdu) fazla idi.kafa çapı da büyük olunca sezeryana döndük mecburen.