37+3 haftalığım ilk gebeliğim su gelince çok mu geliyor Kızlar yani suyum geldikten sonra duşa girsem öyle hastaneye gitsem olur mu yolda bir daha gelir mi ay bilmiyorum nasıl olur diye ama duş almadan gitmek de istemiyorum kimisi su gelince hemen hastaneye git diyorlar doğum hemen başlar mı bana akıl verir misiniz