Sabah ilk idrarla dene canım farkı görürsün bende bi sabah yaptım tam net çıktı bide akşam yaptım o çok silik çıktı sabah çünkü uzun süre idrara çıkmadığın içim bide vücüdüna sıvı girmediği için beta daha iyi çıkıyor akşam silik çöküyor bence vardır ama çok erken öğrenmişsin üzülme sonra kaptırma kendini