Ecmelbeyza Bsra1998_ eveeet yok mu arttıran bugün taze anneler günü 😊ne güzel ordan el sallıyor annesi ❤️
bebeklerim__ Bsra1998_ ya bide bisey ecem benm kuzenimim eşinde de bisey kisti vardi.. 3 4 sene oldu evleneli olmuyor du çocuğu .. onun da adeti duzensizdi cagnim.. tedaviler vsvs.. derken bu sene kendiliğinden kaldığı.. rabbim isteyen herkese nasıp etsin.. senim de kan sonucuna göre inşallah var dır bebisinnnn🤗
Ourmiracle Bana da buhar gibi geldi cizgi ilk cizginin tam golgesi seklinde olmaso gerekiyo, ikinci cizgi sekilsiz cikmis ama tabi en dogrusu kanda baktirmak
Yildiz95 Bende test yaptim ilk tek cizgiydi aradan 4-5 saat gecti cok silik bi cizgi olustu 1 gun sonra yine test yptim pozitif cok skur 9 haftalik hamileyim
Yildiz95 Bende test yaptim ilk tek cizgiydi aradan 4-5 saat gecti cok silik bi cizgi olustu 1 gun sonra yine test yptim pozitif cok skur 9 haftalik hamileyim
Sedaoztrk1 Bsra1998_ uc dort gun sonra kan testi yaptirinca sonuc pozitif olacaktır, silik olmasi çok yeni demek 👍
Bsra1998_ Simdi bi defa daha yaptm test bu defa tek cizgi cıktı yok sanırım kızlar ben yanıldım 😏 ama daha öncede test yapmistm sabah bile baksam sonucuna asla silik olmuyodu bu defa silik çıktı arkasından inanamayip bidaha yaptm simdide tek cizgi
Mevaaaa5555 Bsra1998_ canım buhar çizgisi onlar bende de oldu çok umutlanmıştım sonrasında hep hüsrana uğradım. Bazı gebelik testleri böyle buhar çizgisi çıkarıyor sonradan