ben de birkac tane alt, iki elbise aldim defacto dan, lcw den de iki elbise, bir t-shirt, bir uzun tunik gibi gomlek, dort bes tane de tayt aldim. artik sonuna kadar birsey almam bence, zaten gunluk olarak hamile tayti uzerine esimin bol kazaklarindan giyiyorum bana tunik gibi oluyor, rahat cizme yada spor ayakkabıyla.
bi de pentiden hamile kulotlu coraplari aldim baya kalin, tayt gibi gorunuyo onlar da uzerine uzun kazak giyince. sanki dolap doldurmusum gibi oldu ama aslinda oyle onlarca degil , degistire degistire giyiyorum