Civcivim_34 Kızlar siz kendinize kıyafet bulabiliyormusunuz buluyorsanız nerden ben bulamıyorum ya çok zorlanıyorum
hilal_yener Civcivim_34 lcw de var canım ben bide ordan kazak falan alırken en büyük bedenini alıyorum
Fidan3594 Civcivim_34 iki tane pantolon aldım sadece onun dışında çalıştığım için opak çorak üstü tunik gibi kazaklar aldım çizme ile güzel ve rahat oluyor. Doğumdan sonra da kullanılır daha avantajlı
Civcivim_34 hilal_yener benim olduğum yer mi yok anlamadım bi pantolon aldım o kadar kötü ki iade ettim onu da
Civcivim_34 Fidan3594 anladım öyle rahat olur ben tayt alım diyorum onu da bulamıyorum ne yapıcam bilmiyorum
-Susam- Civcivim_34 hamile pantolonumu ve bluzu lcw nin İnternet sitesinden aldım dha uygundu onun dışında salaş kazak aldım onları giyiyorum :)
Fidan3594 Civcivim_34 normal taytta aldım ama çok rahat olmuyor kalın termal çorap aldım pentiden o zaten tayt gibi güzel oluyor
Muhammedim0125 Civcivim_34 defacto dan bi tane tayt aldım salaş kazaklar la güzel oluyor zaten 19 haftaya kadar karın pek çıkmadı idare ettim
-Susam- Civcivim_34 tayt yda pantolon u lcw yda defacto dan alabilirsiniz mağazasından yda İnternet sitesinden.. Tayt uzun şeylerle çok raht oluyo :)
s_koc Civcivim_34 evet canım hep giydiğim markaların büyük bedenlerini alıyorum bir sıkıntı yaşamadım hamile koyafetı diye satılanlar cok cirkin olabiliyor
Meftunbade Ben lcw den hamile tayt aldım nedense hamile pantolonları gerçekten çok kötü görünüyorlar 😥
Koalina Almadım küçük bir karnım olduğu için birde tesettürlüyğm çoğu şeyim oldu son zamanlarımda kışın dışarı çıkmıyorum
Yesim_Ikra Civcivim_34 bir tane eşofman altı aldım iki tane üst aldım LCw dan sonuna o kadar onlarla idare edeceğim gerek yok zaten doğumdan sonra küçülüyoruz 😂
Pirpirella Civcivim_34 galiba benim olduğum şehirdede yok bende bulamıyorum açık olduğum için tesettür bölümünden tunikler alıyorum bol bide taytlar buldum öyle idare ediyorum 😂 onlarda olmasa napcam bilmiyorum
Civcivim_34 Pirpirella ben de kotonun yüksek bel taytlerine bakım diyorum iyi duruyor intten baktım da şimdi olur mu onu bilmiyorum işte 😊
Pirpirella Civcivim_34 yüksek bel rahat olmuyor sıkıyor malesef normal aldım göbeğimin altında tutuyorum düşmüyorda rahatsızda etmiyor sıkma gibi bi durumu olmuyor